Een Niveau-1 leerling stel je andere vragen
Een Niveau-1 leerling
stel je andere vragen
Een Niveau-1 leerling stel je andere vragen
Een Niveau-1 leerling
stel je andere vragen
Werkgevers: kijk verder dan je neus lang is
Werkgevers: kijk verder
dan je neus lang is
Werkgevers: kijk verder dan je neus lang is
Werkgevers: kijk verder
dan je neus lang is
Rare emailadressen direct in de afwijzingsbak
rare emailadressen:
direct in de afwijzingsbak
Rare emailadressen direct in de afwijzingsbak
rare emailadressen:
direct in de afwijzingsbak
Mijn belangrijkste vraag:/wat kan je niet?
Mijn belangrijkste vraag:
wat kan je niet?
Mijn belangrijkste vraag:/wat kan je niet?
Mijn belangrijkste vraag:
wat kan je niet?
Je kan geen perfect pitch verwachten
Je kan geen
perfect pitch verwachten
Je kan geen perfect pitch verwachten
Je kan geen
perfect pitch verwachten
Solliciteren? De eerste indruk bepaalt alles
Solliciteren?
De eerste indruk bepaalt alles
Solliciteren? De eerste indruk bepaald alles
Solliciteren?
De eerste indruk bepaalt alles
Houding en gedrag zijn soms echt lastig
Houding en gedrag
zijn soms echt lastig
Houding en gedrag zijn soms echt lastig
Houding en gedrag
zijn soms echt lastig
Ik nodig ouders
uit op het bedrijf
Ik nodig ouders
uit op het bedrijf
Ik wil dat mensen
zelf langskomen
Ik wil dat mensen
zelf langskomen
In de techniek zijn te weinig jongeren
In de techniek zijn
te weinig jongeren
In de techniek zijn te weinig jongeren
In de techniek zijn
te weinig jongeren
Alle stagiaires komen te laat
Alle stagiaires
komen te laat
Alle stagiares komen te laat
Alle stagiaires
komen te laat
Die jongen geeft later kansen door
Die jongen geeft
later kansen door
Die jongen geeft later kansen door.
Die jongen geeft
later kansen door
Communicatie met jongeren is een andere taal.
Communicatie met jongeren
is een andere taal
Communicatie met jongeren is een andere taal.
Communicatie met jongeren
is een andere taal
Hoe ga je om
met discriminatie?
Hoe ga je om
met discriminatie?
theorie en praktijk sluiten niet aan
theorie en praktijk
sluiten niet aan
theorie en praktijk sluiten niet aan
theorie en praktijk
sluiten niet aan
De kracht van jongeren? /Eerlijkheid en enthousiasme!
De kracht van jongeren?
Eerlijkheid en enthousiasme!
De kracht van jongeren? /Eerlijkheid en enthousiasme!
De kracht van jongeren?
Eerlijkheid en enthousiasme!
Het bedrijfsrendement is minimaal
Het bedrijfsrendement
is minimaal
Het bedrijfsrendement is minimaal
Het bedrijfsrendement
is minimaal
Op school leren ze niet solliciteren
Op school
leren ze niet solliciteren
Op school leren ze niet solliciteren
Op school
leren ze niet solliciteren