De eisen voor erkenning
zijn te streng
De eisen voor erkenning
zijn te streng
Samen houden we het onderwijs actueel
Samen houden we
het onderwijs actueel
Samen houden we het onderwijs actueel
Samen houden we
het onderwijs actueel
Leerlingen worden in het diepe gegooid
Leerlingen worden
in het diepe gegooid
Leerlingen worden in het diepe gegooid
Leerlingen worden
in het diepe gegooid
Leidinggeven? Dat laat ik de stagiair toch niet doen
Leidinggeven?
Dat laat ik de stagiair toch niet doen
Leidinggeven? Dat laat ik de stagiair toch niet doen
Leidinggeven?
Dat laat ik de stagiair toch niet doen
We moeten school en het werkveld als eenheid zien
We moeten school en het
werkveld als eenheid zien
We moeten school en het werkveld als eenheid zien
We moeten school en het
werkveld als eenheid zien
Ik heb de stagiair maar weggestuurd
Ik heb de stagiair
maar weggestuurd
Ik heb de stagiair maar weggestuurd
Ik heb de stagiair
maar weggestuurd
Veel leerlingen missen werknemersvaardigheden
Veel leerlingen missen
werknemers vaardigheden
Veel leerlingen missen werknemersvaardigheden
Veel leerlingen missen
werknemers vaardigheden
Als je verandering wilt moet je iets doen
Als je verandering wilt
moet je iets doen
Als je verandering wilt moet je iets doen
Als je verandering wilt
moet je iets doen
Opleiden voor een arbeidsmarkt die niet meer bestaat
Opleiden voor een arbeidsmarkt
die niet meer bestaat
Opleiden voor een arbeidsmarkt die niet meer bestaat
Opleiden voor een arbeidsmarkt
die niet meer bestaat
soms krijg ik sollicitatiebrieven van 1 zin
soms krijg ik
sollicitatiebrieven van 1 zin
soms krijg ik sollicitatiebrieven van 1 zin
soms krijg ik
sollicitatiebrieven van 1 zin
Vaker langsgaan op stage? Geen tijd!
Vaker langsgaan op stage?
Geen tijd!
Vaker langsgaan op stage? Geen tijd!
Vaker langsgaan op stage?
Geen tijd!
Van het ROC verwacht ik meer contact
Van het ROC verwacht ik
meer contact
Van het ROC verwacht ik meer contact
Van het ROC verwacht ik
meer contact
Op school leren ze niet solliciteren
Op school
leren ze niet solliciteren
Op school leren ze niet solliciteren
Op school
leren ze niet solliciteren
Onderwijs en bedrijfsleven hebben geen contact
Onderwijs en bedrijfsleven
hebben geen contact
Onderwijs en bedrijfsleven hebben geen contact
Onderwijs en bedrijfsleven
hebben geen contact
theorie en praktijk sluiten niet aan
theorie en praktijk
sluiten niet aan
theorie en praktijk sluiten niet aan
theorie en praktijk
sluiten niet aan
Te laat komen mag, als je het meldt
Te laat komen mag,
als je het meldt
Te laat komen mag, als je het meldt
Te laat komen mag,
als je het meldt
Onderwijs en bedrijfsleven hebben geen contact
Onderwijs en bedrijfsleven
hebben geen contact
Onderwijs en bedrijfsleven hebben geen contact
Onderwijs en bedrijfsleven
hebben geen contact
De eisen voor erkenning
zijn te streng
De eisen voor erkenning
zijn te streng
Discriminatie is de normaalste zaak
Discriminatie is
de normaalste zaak
Discriminatie is de normaalste zaak
Discriminatie is
de normaalste zaak
We benadrukken alleen de negatieve kanten
We benadrukken
alleen de negatieve kanten
We benadrukken alleen de negatieve kanten
We benadrukken
alleen de negatieve kanten
Alle stagiaires komen te laat
Alle stagiaires
komen te laat
Alle stagiares komen te laat
Alle stagiaires
komen te laat
Duidelijk zijn
werkt het best
Duidelijk zijn
werkt het best
Het is niet makkelijk,/maar wel nodig
Het is niet makkelijk,
maar wel nodig
Het is niet makkelijk,/maar wel nodig
Het is niet makkelijk,
maar wel nodig
Zonder geduld werkt het niet
Zonder geduld
werkt het niet
Zonder geduld werkt het niet
Zonder geduld
werkt het niet
Rare emailadressen direct in de afwijzingsbak
rare emailadressen:
direct in de afwijzingsbak
Rare emailadressen direct in de afwijzingsbak
rare emailadressen:
direct in de afwijzingsbak
Ik heb zelf ook een tweede kans gekregen
Ik heb zelf ook een
tweede kans gekregen
Ik heb zelf ook een tweede kans gekregen
Ik heb zelf ook een
tweede kans gekregen
We moeten school en het werkveld als eenheid zien
We moeten school en het
werkveld als eenheid zien
We moeten school en het werkveld als eenheid zien
We moeten school en het
werkveld als eenheid zien