Het personeel heeft geen zin in MBO-ers
Het personeel heeft
geen zin in MBO-ers
Het personeel heeft geen zin in MBO-ers
Het personeel heeft
geen zin in MBO-ers
theorie en praktijk sluiten niet aan
theorie en praktijk
sluiten niet aan
theorie en praktijk sluiten niet aan
theorie en praktijk
sluiten niet aan
Het personeel heeft geen zin in MBO-ers
Het personeel heeft
geen zin in MBO-ers
Het personeel heeft geen zin in MBO-ers
Het personeel heeft
geen zin in MBO-ers
Veel leerlingen missen werknemersvaardigheden
Veel leerlingen missen
werknemers vaardigheden
Veel leerlingen missen werknemersvaardigheden
Veel leerlingen missen
werknemers vaardigheden
Risicojongeren willen af van die stempel
Risicojongeren willen af
van die stempel
Risicojongeren willen af van die stempel
Risicojongeren willen af
van die stempel
Opleiden voor een arbeidsmarkt die niet meer bestaat
Opleiden voor een arbeidsmarkt
die niet meer bestaat
Opleiden voor een arbeidsmarkt die niet meer bestaat
Opleiden voor een arbeidsmarkt
die niet meer bestaat
Ik heb zelf ook een tweede kans gekregen
Ik heb zelf ook een
tweede kans gekregen
Ik heb zelf ook een tweede kans gekregen
Ik heb zelf ook een
tweede kans gekregen
Ondernemers: hou feeling met de jonge generatie!
Ondernemers: hou feeling
met de jonge generatie!
Ondernemers: hou feeling met de jonge generatie!
Ondernemers: hou feeling
met de jonge generatie!
Wederzijds respect is cruciaal
Wederzijds respect
is cruciaal
Wederzijds respect is cruciaal
Wederzijds respect
is cruciaal
Houding en gedrag zijn soms echt lastig
Houding en gedrag
zijn soms echt lastig
Houding en gedrag zijn soms echt lastig
Houding en gedrag
zijn soms echt lastig
Zonder geduld werkt het niet
Zonder geduld
werkt het niet
Zonder geduld werkt het niet
Zonder geduld
werkt het niet
Rare emailadressen direct in de afwijzingsbak
rare emailadressen:
direct in de afwijzingsbak
Rare emailadressen direct in de afwijzingsbak
rare emailadressen:
direct in de afwijzingsbak
We moeten school en het werkveld als eenheid zien
We moeten school en het
werkveld als eenheid zien
We moeten school en het werkveld als eenheid zien
We moeten school en het
werkveld als eenheid zien