De eisen voor erkenning
zijn te streng
De eisen voor erkenning
zijn te streng
Opleiden voor een arbeidsmarkt die niet meer bestaat
Opleiden voor een arbeidsmarkt
die niet meer bestaat
Opleiden voor een arbeidsmarkt die niet meer bestaat
Opleiden voor een arbeidsmarkt
die niet meer bestaat
soms krijg ik sollicitatiebrieven van 1 zin
soms krijg ik
sollicitatiebrieven van 1 zin
soms krijg ik sollicitatiebrieven van 1 zin
soms krijg ik
sollicitatiebrieven van 1 zin
Vaker langsgaan op stage? Geen tijd!
Vaker langsgaan op stage?
Geen tijd!
Vaker langsgaan op stage? Geen tijd!
Vaker langsgaan op stage?
Geen tijd!
Van het ROC verwacht ik meer contact
Van het ROC verwacht ik
meer contact
Van het ROC verwacht ik meer contact
Van het ROC verwacht ik
meer contact
Op school leren ze niet solliciteren
Op school
leren ze niet solliciteren
Op school leren ze niet solliciteren
Op school
leren ze niet solliciteren
Onderwijs en bedrijfsleven hebben geen contact
Onderwijs en bedrijfsleven
hebben geen contact
Onderwijs en bedrijfsleven hebben geen contact
Onderwijs en bedrijfsleven
hebben geen contact
theorie en praktijk sluiten niet aan
theorie en praktijk
sluiten niet aan
theorie en praktijk sluiten niet aan
theorie en praktijk
sluiten niet aan
De Saskia's en Jeroens gaan voor
De Saskia’s en
Jeroens gaan voor
De Saskia's en Jeroens gaan voor
De Saskia’s en
Jeroens gaan voor
theorie en praktijk sluiten niet aan
theorie en praktijk
sluiten niet aan
theorie en praktijk sluiten niet aan
theorie en praktijk
sluiten niet aan
Als je verandering wilt moet je iets doen
Als je verandering wilt
moet je iets doen
Als je verandering wilt moet je iets doen
Als je verandering wilt
moet je iets doen
We hebben onderschat hoeveel tijd het begeleiden kost
We hebben onderschat
hoeveel tijd het begeleiden kost
We hebben onderschat hoeveel tijd het begeleiden kost
We hebben onderschat
hoeveel tijd het begeleiden kost
Solliciteren? De eerste indruk bepaalt alles
Solliciteren?
De eerste indruk bepaalt alles
Solliciteren? De eerste indruk bepaald alles
Solliciteren?
De eerste indruk bepaalt alles
We moeten school en het werkveld als eenheid zien
We moeten school en het
werkveld als eenheid zien
We moeten school en het werkveld als eenheid zien
We moeten school en het
werkveld als eenheid zien
Ik heb zelf ook een tweede kans gekregen
Ik heb zelf ook een
tweede kans gekregen
Ik heb zelf ook een tweede kans gekregen
Ik heb zelf ook een
tweede kans gekregen
Veel leerlingen missen werknemersvaardigheden
Veel leerlingen missen
werknemers vaardigheden
Veel leerlingen missen werknemersvaardigheden
Veel leerlingen missen
werknemers vaardigheden
Een Niveau-1 leerling stel je andere vragen
Een Niveau-1 leerling
stel je andere vragen
Een Niveau-1 leerling stel je andere vragen
Een Niveau-1 leerling
stel je andere vragen
Opleiden voor een arbeidsmarkt die niet meer bestaat
Opleiden voor een arbeidsmarkt
die niet meer bestaat
Opleiden voor een arbeidsmarkt die niet meer bestaat
Opleiden voor een arbeidsmarkt
die niet meer bestaat
De eisen voor erkenning
zijn te streng
De eisen voor erkenning
zijn te streng
Communicatie met jongeren is een andere taal.
Communicatie met jongeren
is een andere taal
Communicatie met jongeren is een andere taal.
Communicatie met jongeren
is een andere taal