De eisen voor erkenning
zijn te streng
De eisen voor erkenning
zijn te streng
Opleiden voor een arbeidsmarkt die niet meer bestaat
Opleiden voor een arbeidsmarkt
die niet meer bestaat
Opleiden voor een arbeidsmarkt die niet meer bestaat
Opleiden voor een arbeidsmarkt
die niet meer bestaat
soms krijg ik sollicitatiebrieven van 1 zin
soms krijg ik
sollicitatiebrieven van 1 zin
soms krijg ik sollicitatiebrieven van 1 zin
soms krijg ik
sollicitatiebrieven van 1 zin
Vaker langsgaan op stage? Geen tijd!
Vaker langsgaan op stage?
Geen tijd!
Vaker langsgaan op stage? Geen tijd!
Vaker langsgaan op stage?
Geen tijd!
Van het ROC verwacht ik meer contact
Van het ROC verwacht ik
meer contact
Van het ROC verwacht ik meer contact
Van het ROC verwacht ik
meer contact
Op school leren ze niet solliciteren
Op school
leren ze niet solliciteren
Op school leren ze niet solliciteren
Op school
leren ze niet solliciteren
Onderwijs en bedrijfsleven hebben geen contact
Onderwijs en bedrijfsleven
hebben geen contact
Onderwijs en bedrijfsleven hebben geen contact
Onderwijs en bedrijfsleven
hebben geen contact
theorie en praktijk sluiten niet aan
theorie en praktijk
sluiten niet aan
theorie en praktijk sluiten niet aan
theorie en praktijk
sluiten niet aan
Later word ik Chef-kok
Later word ik
Chef-kok
Later wordt ik Chef-kok
Later word ik
Chef-kok
Het is niet makkelijk,/maar wel nodig
Het is niet makkelijk,
maar wel nodig
Het is niet makkelijk,/maar wel nodig
Het is niet makkelijk,
maar wel nodig
Opleiden voor een arbeidsmarkt die niet meer bestaat
Opleiden voor een arbeidsmarkt
die niet meer bestaat
Opleiden voor een arbeidsmarkt die niet meer bestaat
Opleiden voor een arbeidsmarkt
die niet meer bestaat
We moeten school en het werkveld als eenheid zien
We moeten school en het
werkveld als eenheid zien
We moeten school en het werkveld als eenheid zien
We moeten school en het
werkveld als eenheid zien
Solliciteren? De eerste indruk bepaalt alles
Solliciteren?
De eerste indruk bepaalt alles
Solliciteren? De eerste indruk bepaald alles
Solliciteren?
De eerste indruk bepaalt alles
Leerlingen worden in het diepe gegooid
Leerlingen worden
in het diepe gegooid
Leerlingen worden in het diepe gegooid
Leerlingen worden
in het diepe gegooid
Wederzijds respect is cruciaal
Wederzijds respect
is cruciaal
Wederzijds respect is cruciaal
Wederzijds respect
is cruciaal
Ik hou van met mijn handen werken
Ik hou van met
mijn handen werken
Ik hou van met mijn handen werken
Ik hou van met
mijn handen werken
De Saskia's en Jeroens gaan voor
De Saskia’s en
Jeroens gaan voor
De Saskia's en Jeroens gaan voor
De Saskia’s en
Jeroens gaan voor
theorie en praktijk sluiten niet aan
theorie en praktijk
sluiten niet aan
theorie en praktijk sluiten niet aan
theorie en praktijk
sluiten niet aan
Misschien niet pedagogisch, maar het werkt wel!
Misschien niet pedagogisch,
maar het werkt wel!
Misschien niet pedagogisch, maar het werkt wel!
Misschien niet pedagogisch,
maar het werkt wel!
Ondernemers: hou feeling met de jonge generatie!
Ondernemers: hou feeling
met de jonge generatie!
Ondernemers: hou feeling met de jonge generatie!
Ondernemers: hou feeling
met de jonge generatie!